Cum scriem corect un anunț de vânzare a imobilului

Cum scriem corect un anunț de vânzare a imobilului

4468

Nu este un secret că primăvara este timpul în care piața imobiliară se trezește iar numărul de anunțuri de vânzare crește exponențial. Însă, oare cum se poate de făcut așa, încât un anunț anumit să iasă în evidență, iar vânzarea să aibă loc cât mai curând posibil? Aflați în articolul de mai jos.

Anunțul scris corect este unul dintre punctele cheie pentru o vânzare rapidă și profitabilă a unui imobil, însă scrierea acestuia constă din mai multe etape.

Pregătirea pentru scrierea anunțului

Pentru ca anunțul de vânzare să „atingă publicul țintă”, în primul rând trebuie să:

  • Studiați anunțurile similare (după suprafață, numărul de camere, stare și locație) de pe piață, accesând diferite site-uri. Această analiză vă va ajuta să determinați corect prețul optimal și competitive pentru imobil;
  • Analizați anunțurile de procurare a imobilelor - cu ajutorul lor veți înțelege exact cerințele actuale ale cumpărătorilor;
  • Analizați toate punctele slabe și punctele forte ale ofertei dvs., care le veși menționa în anunț (reparație curentă, tehnică scumpă, locație excelentă, etc).

Prima etapă – scrierea anunțului

Vă recomandăm insistent să luați locul cumpărătorului și să încercați să răspundeți în scris la toate întrebările pe care acesta eventual vi le poate adresa:

  • Caracteristicile blocului - ampalsarea, numărul de etaje, existența ascensorului, interfonului, tipul materialelor din care este construit blocul.
  • Despre apartament – Starea vizuală al acestuia, existența reparației, mobilierului și tehnicii (care eventual o veți lăsa noilor proprietari), tipul de încălzire, existența climatizatorului și a termostatului, înălțimea până la tavan, starea geamurilor, starea instalațiilor sanitare, existența pardoselilor calde.
  • Mai mult decât atât, este important de indicat și caracteristicile tehnice – câți metri pătrați are suprafața locuibilă și separat suprafața bucătăriei, numărul de camere și blocuri sanitate (precum și tipul acestora - combinate sau separate), tipul de pardoseală, existența balcoanelor și izolației.
  • Daca apartamentul este la parter – merită de indicat înălțimea de sol până la ferestrele si totodată – care este starea demisolului. În cazul etajelor superioare – trebuie să indicați tipul de acoperire, izolatie al acoperișului.
  • Pe lângă acestea este important să indicați unde sunt îndreptate ferestrele - spre drum, spre ogradă, spre partea însorită sau nordică.

Important: cuvântul „proprietar” indicat în anunț, de multe ori ajută la vânzarea mai rapidă a imobilului, deoarece inspiră încredere potențialilor cumpărători și le oferă posibilitatea de a se muta imediat.

  • Informații suplimentare – un alt aspect important pe care merită să îl menționați este nemijlocita apropiere de facilități - magazine, școli, centre medicale, grădinițe, stații de transport public și cel mai important - dacă în apropiere există parc, pădure, lac sau alte zone verzi.

Important: Se poate de menționat și vecinii, în cazul în care aceștea sunt prietenoși și deschiși. Sintagma din anunț „vecinii prietenoși și liniștiți ” are de obicei un efect pozitiv asupra cumpărătorului.

A doua etapă – fotografii calitative

Dintr-un anunț eficient pur și simplu nu pot lipsi fotografii calitative. Pentru aceasta puteți invita un fotograf profesionist, dar dacă decideți să le executați desinestătător, mai jos vă prezentăm câteva sugestii cheie:

  •  ascundeți obiectele personale pentru ca acestea să nu intre în cadru;
  • fotografiați camerele din colturile indepartate, pe diagonală;
  • utilizați regimul „fish eye” (unghi lat), adesea în modul standard, o parte a cadrului planificat pur și simplu nu este vizibilă;
  • faceți poze numai în lumină bună;
  • fiți atenți la suprafețele cu oglindă - adesea vânzătorii intră accidental în cadru. Pentru a evita acest lucru trebuie doar schimbați unghiul cadrului;
  • fotografiați nu doar camerele, coridorul, bucătăria, baia și balconul ci și priveliștile de la fereastră (dacă există);
  • nu va fi de prisos să faceți și fotografii frumoase ale fațadei casei și ale curții;

Important: Dacă în decurs de o lună, anunțul dvs. nu aduce multe apeluri și vizionări, acesta cu este pur și simplu se pierde pe fundalul anunțurilor noi și chiar dacă prețul se reduce, potențialii cumpărători îl vor trece cu vederea. În acest caz, vă sfătuim să îl ștergeți anunțul de pa toate platformele unde a fost plasat, să faceți alte fotografii și să îl publicați din nou.

Cum NU trebuie să formulați un anuț de vânzare a imobilului

Mai sus, am prezentat structura unui anunț „corect” de vânzare a imobilului. Astfel, în continuare vom prezenta erorile des întâlnite la întocmirea anunțurilor, care nu doar subestimează costul final, ci și sperie cumpărătorii.

  • Nu utilizați formulările - „vânzare urgentă” sau „preț negociabil”. Cumpărătorii le vor percepe ca o „undă verde” pentru reducerea semnificativă a prețului;
  • Nu folosiți cuvinte și descrieri la superlativ. Cumpărătorii sunt interesați de detalii și nu de un text artistic;
  • Nu încercați să înfrumusețați realitatea. „O vedere unică” de la fereastră, „pardosea exclusivă” sau „renovare euro” - la prima vizualizare a imobilului, va fi evident că lucrurile au fost „înflorite” și astfel există risc mare de a respinge cumpărătorii;
  • Încercați să descrieți în detalii imobilul. Anunțurile fără multe informații sau cu un număr mic de fotografii nu inspiră încredere cumpărătorilor.

Important: Sugestiile de mai sus vă vor ajuta să reduceți semnificativ timpul de vânzare a imobilului, însă, în același timp, o importanță majoră poartă site-urile unde va fi plasat anunțul. Astfel, în cazul în care acestea nu se bucură de un trafic de utilizatori - nimeni nu va vedea anunțul.

Din aceste considerente CasaHub este o platformă ideală pentru a vinde rapid și profitabil orice tip de imobil în cel mai scurt timp. Nu ezitați, plasați oferta chiar acum: PLASEAZĂ ANUNȚUL

Concluzie

Primăvara reprezintă momentul potrivit pentru a vinde un imobil, iar un anunț bine scris este esențial pentru o vânzare rapidă și profitabilă. CasaHub oferă sfaturi utile pentru redactarea anunțurilor, îndemnând vânzătorii să studieze piața, să evidențieze caracteristicile imobilului și să includă informații relevante. Fotografiile de calitate sunt esențiale, iar CasaHub se remarcă ca platformă ideală pentru a plasa anunțuri de vânzare rapide și eficiente. Evitați formulările precum "vânzare urgentă" sau descrieri la superlativ, iar detaliile precise vor inspira încredere cumpărătorilor.